مرحله بعدی برنامه نویسی و پردازش طرح پیشنهادی می باشد.

HiQnet Audio Architect™ و BSS London Architect نرم افزارهای انحصاری کمپانی هارمن می باشند که به منظور یکپارچه سازی و کنترل کلیه سیستم های صوتی حرفه ای قابل ارائه هستند.

این نرم افزارها، فلسفه جدیدی در طراحی با محوریت کارکرد آسان و نمایش نموداری قابل اجرای فیزیکی را فرآهم می سازند. کاربر به راحتی محل قرارگیری تجهیزات را در رک به صورت فیزیکی درک نموده و در محیط اتاق کنترل به صورت واقعی پیاده سازی می نماید. آموزش و یادگیری این نرم افزار بسیار راحت خواهد بود و کاربران همواره می توانند از طریق آموزش های حضوری در مجموعه آرنکو و همچنین آموزش های مجازی شرکت هارمن بسته به نیاز کارفرمایان تخصص لازم را در این زمینه کسب نمایند.

کنترل سیستم ها

HiQnet Motion Control™ برنامه ای بر پایه سیستم  iOSشرکت APPLE  می باشد که پنل کاربری سفارشی را در تجهیزات با آن سیستم عامل ایجاد می کند. این پنل بر اساس خواست کارفرما از نظر سطح دسترسی طراحی شده و مناسب برای کنترل تجهیزات BSS Audio Soundweb London و تولیدات دارای تکنولوژی DriveCore در IOS 6.1 به بالا در آیفون و آی پد می باشد. همچنین از طریق کنترلرهای دیواری کمپانی BSS Audio شامل ECV,EC4BV و EC8BV به صورت نامحدود تمام فضاهای دلخواه خود را کنترل خواهید نمود. این دسترسی ها می تواند شامل افزایش و کاهش سطح صدا در محیط دلخواه، کنترل صدای فضاهای دیگر و … می باشد.

نرم افزار یکپارچه سازی  و کنترل HiQnet Audio Architect قابلیت های بیشتری از HiQnet London Architect را در محیط طراحی HiQnet اعمال می نماید. با ورژن ۲.۲۵.۱ امکان کنترل شش مدل میکروفون بی سیم کمپانی AKG، بیش از ۶۰ آمپلی فایر کمپانی CROWN، پروسسورهای شرکت DBX، بیش از ۲۵ مدل از اسپیکرهای کمپانی JBL و بیش از ۱۵ مدل از تجهیزات خانواده Soundweb London در دسترس خواهد بود.

نرم افزار Crestron Audio برای برنامه نویسی و یکپارچه سازی کلیه محصولات Crestron  با توجه به نیاز مشتریان این امکان را فراهم می کند تا کلیه نیازهای مربوط به یک ساختمان هوشمند را تامین نموده و با سهولت در دسترسی و کنترل بتوان به آسانی با لمس یک کلید هر قابلیت کنترل پذیری را در یک ساختمان ، کنترل نمود.

مهندسان، متخصصان و کارشناسان برنامه نویسی مجموعه آرنکو با داشتن مدارک آموزشی سطح حرفه ای نرم افزارهای فوق، همواره آماده تامین نیاز مشتریان و کارفرمایان براساس استانداردهای شرکت های سازنده می باشند.